Blogs per label

1. Timo Tiggelman gezicht.jpg
    Door Timo Tiggelman op 14 maart 2022

Stem LIJST 7, CHRISTENUNIE/SGP!

De campagne is bijna afgelopen. Het is nu tijd voor u om uw stem te laten horen. Ziet u ook in dat wij een nuchter en integer geluid vertolken voor ALLE inwoners? Stem dan de komende dagen op ons!

2. Timo Tiggelman gezicht.jpg
    Door Timo Tiggelman op 12 maart 2022

SGP-kamerlid komt langs bij boeren in Nissewaard

Verslag werkbezoek Roelof Bisschop bij Akkerbouw en Loonbedrijf Gebr. Van Bergeijk in Zuidland

Maandag 7 maart verzamelden ruim 20 belangstellenden zich in de kantine van het bedrijf van de Gebr. Bergeijk aan de Krommedijk 7 te Zuidland. Roelof Bisschop (2 e Kamerlid van de SGP) kwam op werkbezoek. Bij een kopje koffie of thee werd eerst even bijgekletst. Toen iedereen in een halve kring zat, begon het programma.

3. download.jpg
    Timo Tiggelman gezicht.jpg
    Door Timo Tiggelman op 9 maart 2022

Biddag voor Gewas en Arbeid

Vandaag was het Biddag voor Gewas en Arbeid voor de meeste kerkgemeenschappen in Nissewaard. De ChristenUnie/SGP hoopt dat dit voor u een dag was van bezinning, een dag om dichter bij God te komen, was.  Lees hieronder de relevante bijbeltekst die wij voor u hebben uitgekozen.

4. Timo Tiggelman gezicht.jpg
    Door Timo Tiggelman op 7 maart 2022

7 redenen om op ons te stemmen!

In ons verkiezingsprogramma maken wij ons hard voor, onder andere, integer en effectief bestuur, het verbreden en vergroten van het woningaanbod, een harde aanpak rondom (drugs)criminaliteit & voor het behouden van natuur en landbouw. Dus veiligheid, duurzaamheid, schoonheid. Hieronder 7 speerpunten waarom jij op ons moet stemmen op 14, 15 of 16 maart:

5. Bernard Tebrugge 01
    Door Bernard Tebrugge op 28 februari 2022

Gezondheid in Nissewaard

Gezondheid is van grote invloed op de prestaties op school, op het werk en in de maatschappij. De ChristenUnie-SGP Nissewaard streeft naar een gezonde levensstijl voor alle inwoners.